Permohonan melanjutkan pengajian dalam bidang perubatan, pergigian dan farmasi ke Mesir masih dibuka. Terhad hanya kemasukan ke Universiti Al Azhar sahaja sehingga 1hb Oktober 2017. Segala pertanyaan boleh terus hubungi Encik Fakrul 0197586167 , Cik Nadirah 0133023030 , Dr Ahmad 0133061313 , UmmiMM 0196206167

Thursday 10 February 2011

Email dari Dekan Pergigian Banat Al-Azhar Mengenai Tarikh Permulaan Kuliah

Salam, Khas untuk Kuliah Pergigian Perempuan Alazhar,

Dibawah adalah email yang diterima dari Dekan Universiti Az Azhar yang mengumumkan kuliah akan dimulakan pada 19hb Februari 2011. Ini juga adalah tarikh yang dimaklumkan untuk kesemua kuliah pergigian (lelaki) dan kuliah perubatan. Namun seperti yang telah Ummi jelaskan dari awal, MedicMesir tidak akan mengikuti sebarang tarikh yang diberikan oleh Universiti,TETAPI akan menetapkan tarikh setelah Kerajaan Malaysia menetapkan tarikh yang selamat untuk pulang ke Mesir.

Pihak kami juga berpendapat, masih ramai pelajar Mesir yang masih berada di Jeddah menunggu giliran untuk diterbangkan ke Malaysia. Oleh itu, ramai ibubapa tidak dapat menerima tarikh permulaan kuliah yang tinggal beberapa hari dan dalam masa yang sama, anak mereka sedang menunggu giliran untuk pulang ke Malaysia.

Wallahualam. Semoga dilema tarikh permulaan kuliah dan tarikh selamat untuk pulang keMesir akan dapat diselesaikan dalam masa terdekat. Semoga dipermudahkan urusan semua yang terlibat.

Harap Maklum,
UmmiMM

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
email Dekan Kuliah Pergigian AlAzhar(perempuan)

salam,
winter break has been expended for on week.
The classes will start on sat. "19/2/2011"
keep in touch,
Good Luck
Dean : Dr.Eatemad
Co-coordinator: Dr. Samir & Dr.Mervat
Sec. : ranya

No comments:

Post a Comment