Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf zahir dan batin. Taklimat MedicMesir, Zon Tengah, Dewan MedicMesir Bangi, 8 Julai , 10-12tengahari. Hubungi Cik Nadirah 0133023030. Zon Utara, Hotel Seri Malaysia Ipoh, 8 Julai , 10-12tengahari. Hubungi Dr Ahmad 0133061313. Zon Pantai Timur, Hotel Habib KB, 7 Julai, 9-11pagi . Hotel Kenangan KT, 8 Julai , 10-12tengahari. Hubungi Encik Fakrul 0197586167

Wednesday, 24 February 2016

EDUCATION MALAYSIA EGYPT


Assalamualaikum wbt.

Penyelidikan Penghayatan Manhaj Azhari (Wasatiyyah )dalam Kalangan Pelajar Malaysia di Mesir & Tahap Kepuasan Pelajar-Pelajar Sains Kesihatan Malaysia di Universiti Mesir Education Malaysia Egypt, Kedutaan Besar Malaysia Kaherah.

Yang dihormati saudara-saudari mahasiswa/wi Pengajian Islam dan Sains Kesihatan di Republik Arab Mesir.

Terima kasih kerana meluangkan masa untuk menjawab soal selidik ini. Kajian ini mengandungi 2 tajuk berkaitan meninjau penghayatan Manhaj Azhari (Wasatiyyah) dalam kalangan mahasiswa/wi Malaysia di Universiti alAzhar serta Tahap Kepuasan Pelajar-Pelajar Sains Kesihatan di universiti-universiti Mesir.

Respon saudara-saudari sangat penting dalam rangka perancangan program peningkatan mutu pengajian dan pencapaian akademik yang akan diangkat ke peringkat pengurusan universiti dan pihak Kedutaan Besar Malaysia Kaherah (KBMK).

Semoga saudara/i dapat menjawab dengan tenang dan ikhlas. Maklumat peribadi tuan/puan adalah rahsia dan akan digunakan bagi tujuan kajian ini sahaja. Semoga Allah SWT membalas jasa baik saudara/i. Jazakallah khairal jaza’.

Berikut adalah link yang perlu diisi bagi bidang masing-masing :

a)Penghayatan Manhaj Azhari ( Wasatiyyah )dalam Kalangan Pelajar Malaysia di Mesir :

http://docs.google.com/…/1NMcNYyd2xIxfmrXCn0QKWvSO…/viewform

b)Tahap Kepuasan Pelajar-Pelajar Sains Kesihatan Malaysia di Universiti Mesir

http://goo.gl/forms/il78SDzoyY

Terima kasih & Salam hormat,

Education Malaysia Egypt, 
Kedutaan Besar Malaysia Kaherah.

Credit daripada : https://www.facebook.com/eme.net.eg/?fref=nf

No comments:

Post a Comment