Permohonan melanjutkan pengajian dalam bidang perubatan, pergigian dan farmasi ke Mesir masih dibuka. Terhad hanya kemasukan ke Universiti Al Azhar sahaja sehingga 1hb Oktober 2017. Segala pertanyaan boleh terus hubungi Encik Fakrul 0197586167 , Cik Nadirah 0133023030 , Dr Ahmad 0133061313 , UmmiMM 0196206167

Thursday 7 March 2013

STATUS TAJAAN MARA ATAU JPA BAGI PELAJAR TAHUN 2 / 3 (MUMTAZ ATAU JAYYID JIDDAN)


Bismillahirahmanirahim, Assalamualaikum wbth,

1. Semoga kita semua berada didalam pemeliharaan Allah swt dan diberi kekuatan didalam apa jua usaha.

2. Posting ini merujuk kepada semua pelajar Tahun 2 dan 3 yang MUMTAZ atau JAYYID JIDDAN.  Setakat semakan yang dibuat setakat hari ini, 7hb Mac 2013, semua nama-nama pelajar MedicMesir yang Mumtaz atau Jayyid Jiddan semasa Tahun 1 telah berjaya mendapat samada tajaan JPA atau MARA.


3. Senarai ini merujuk kepada Borang MARA yang telah dihantar akhir tahun lepas melalui MedicMesir atau terus kepada pihak MARA.

4. Untuk tujuan pengemasan rekod, MedicMesir memohon mana-mana pelajar yang didalam kategori diatas, tetapi masih belum mendapat surat kelulusan MARA atau apa jua tajaan untuk memaklumkannya melalui borang di link ini.  Sila maklum sebelum 15hb Mac 2013.  Makluman ini amat lah penting, sebab, ini adalah 'pusingan terakhir' sekiranya ada keciciran yang berlaku.  Ini adalah juga bagi merealisasikan komitmen MedicMesir  didalam memastikan semua yang MUMTAZ atau Jayyid Jiddan berjaya mendapat tajaan masing-masing. 

5. Sila ambil maklum, minggu ini terdapat satu batch kelulusan. Bagi sesiapa yang mempunyai dokumen untuk tujuan 'Medical Checkup' . Mohon ibubapa masing-masing untuk scan borang tersebut terus kepada pelajar untuk urusan selanjutnya.

6. Semua dokumen berkaitan 'Surat Perjanjian TAjaan serta Xray ', boleh dihantar ke Malaysia melalui pegawai MedicMesir di muhafazah masing-masing. 

7. TAHNIAH ! Usaha dengan lebih terkun, semoga peluang yang diberikan tidak disia-siakan begitu saja. Mohon doa, agar dipermudahkan segala urusan demi kejayaan dunia dan akhirat. 

Salam,
UmmiMM

No comments:

Post a Comment