Permohonan melanjutkan pengajian dalam bidang perubatan, pergigian dan farmasi ke Mesir masih dibuka. Terhad hanya kemasukan ke Universiti Al Azhar sahaja sehingga 1hb Oktober 2017. Segala pertanyaan boleh terus hubungi Encik Fakrul 0197586167 , Cik Nadirah 0133023030 , Dr Ahmad 0133061313 , UmmiMM 0196206167

Friday 13 January 2012

SESI PENGAMBILAN 2012 - TERIMAKASIH SEMUA !

Assalamualaikum wbth,

Syukor Alhamdulillah, tahun 2012 merupakan tahun ke lima MedicMesir menghantar pelajar ke Mesir dan Alhamdulillah, sejak 3 tahun berturut-turut yang lepas, MedicMesir adalah agensi yang mencatat jumlah pelajar yang tertinggi ke Mesir. Semoga MedicMesir terus diberi kekuatan untuk memberi perkhidmatan yang terbaik.

Dengan scenario pendidikan tinggi diMalaysia yang amat TERHAD bagi anak-anak yang berminat menjadi Doktor dari kecil lagi, pihak kami menjangkakan bilangan yang akan ke Mesir akan bertambah lagi.

Terima Kasih atas sokongan semua terhadap MedicMesir. Alhamdulillah. Doa kami agar semua pelajar-pelajar MedicMesir menjadi anak2 Doktor Muslim yang berperanan didalam Ummah dan seterusnya menjadikan kerjaya mereka sebagai jalan mudah ke Syurga. Ameen Ya Rab AlAmeen.

Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah

Salam,
ummiMM

1 comment:

  1. assalamualaikum puan..boleh saya panggil puan dengan nama ummi juga??emm,sebenarnya saya ialah salah seorang pelajar lepasan spm 2011..result spm pon belom keluar lagi..tp,saya sangat berminat dengan medic..sejak kecil lg saya dah berangan-angan nak jadi doktor sebab saya tertarik dengan banyak artikel yang mengatakan kalau jadi doktor,boleh tolong umat islam kat negara yang sedang perang contohnya palestin..jadi,boleh x kalau saya mohon nasihat ummi tentang cara2 agar saya boleh teros memohon untuk course medic ni selepas sahaja result spm sy keluar nnty??kalau ada rezeki turut ingin ke mesir..InsyaAllah..

    ReplyDelete