Permohonan melanjutkan pengajian dalam bidang perubatan, pergigian dan farmasi ke Mesir masih dibuka. Terhad hanya kemasukan ke Universiti Al Azhar sahaja sehingga 1hb Oktober 2017. Segala pertanyaan boleh terus hubungi Encik Fakrul 0197586167 , Cik Nadirah 0133023030 , Dr Ahmad 0133061313 , UmmiMM 0196206167

Friday 13 January 2012

Makanan PERCUMA Sempena Imtihan Utk Anak2 Mansoura 2012 !

BismillahirahmaniRAHIM........ Assalamualaikum wbth !

Semoga semua anak-anak di Mesir berada didalam kekuatan untuk berhadapan dengan imtihan yang telah berjalan ataupun yang akan bermula tidak lama lagi.

Seperti tahun2 lepas, MedicMesir amat prihatin didalam pengurusan masa terutama disaat-saat akhir persediaan menghadapi Imtihan. Semoga dapat digunakan sebaik mungkin. Oleh itu, seperti biasa, MedicMesir menyediakan makanan tengahari dan malam sempena musim Imtihan.

Untuk mengelakkan pembaziran, MedicMesir memohon pelajar-pelajar yang berminat mendapat makanan percuma ini untuk mendaftar di FaceBook MedicMesir http://www.facebook.com/MedicMesir). GUNA ID SENDIRI SAHAJA YG AKAN DITERIMA. Pendaftaran akan tutup pada 14hb Jan, hari Sabtu jam 5 petang. InshaAllah, makan percuma akan mula diberikan bermula hari Ahad, 15hb Jan 2012. TERBUKA kepada semua warga MedicMesir dari Tahun 1 - 4.

Makanan semua akan tempah di restoran YT. Senarai nama akan diberikan ke pengusaha cafe. Oleh itu mereka yang mendaftar akan mengambil makanan yang disiapkan disana atau menghantar wakil rumah.

Semoga usaha kecil ini mendatangkan kemudahan dan keselesaan disaat berhadapan dengan Imtihan. Moga dipermudahkan menjawab dan Doa kami juga agar semua anak2 di Mesir akan beroleh Natijah yang terbaik....dan bagi anak2 Tahun 1 dan 2...Agar Natijah ini memudahkan urusan tajaan kalian. Ameen Ya Rab! Jaga Diri Baik2 ok!

Doakan juga utk Ummi serta ibubapa di Malaysia ya ! (Doa mereka yang bermusafir ...terutamanya menuntut Ilmu...makbul..Inshallah)

Shukran Jazilan

Salam Sayang,
UmmiMM

No comments:

Post a Comment