Permohonan melanjutkan pengajian dalam bidang perubatan, pergigian dan farmasi ke Mesir masih dibuka. Terhad hanya kemasukan ke Universiti Al Azhar sahaja sehingga 1hb Oktober 2017. Segala pertanyaan boleh terus hubungi Encik Fakrul 0197586167 , Cik Nadirah 0133023030 , Dr Ahmad 0133061313 , UmmiMM 0196206167

Sunday 15 January 2012

Makan Sempena Imtihan Mansoura Jan 2012

Assalamualaikum wbth,

1. Alhamdulillah, bermula hari ni, MedicMesir akan menyediakan makan tengahari dan malam PERCUMA pada semua pelajar yang telah mendafatar nama masing-masing di www.facebook.com/MedicMesir.

2. Sila ambil maklum, makanan tghri boleh diambil jam 1 tghri dan makan malam bermula 8 malam. Untuk penjimatan masa, sempena imtihan ini agar wakil sahaja yang mengambil makanan mengikut rumah. Ini menjimatkan masa disaat berhadapan imtihan dan lebih memudahkan urusan di Cafe Yayasan Trengganu.

3. Sila ambil maklum juga, mana-mana makanan yang tidak diambil pada pukul 2 tghri dan 9 malam akan automatis luput dan akan disedekahkan kepada pelajar-pelajar lain. Ini bagi mempastikan makanan tidak membazir. Mana-mana pelajar yang tidak mengambil makanan 3 kali berturut-turut akan di'delete' dari senarai.

4. Jika terdapat permasalahan atau komen tambahan terutamanya dari segi kualiti makanan amatlah diharga dan sila berhubung via FB 'inbox'. Ini untuk memastikan pihak pembekal tidak mengambil ringan atas tempahan yang banyak. Semoag semuanya berjalan lancar.

5. Semoga dengan kemudahan ini, semua anak2 MM akan diberi kelapangan mengulangkaji dan memberi perhatian lebih kepada persediaan menghadapi Imtihan. Semoga semuan anak2 MM juga akan mencapai kecemerlangan dalam imtihan yang mendatang.

Salam Sayang,
UmmiMM

No comments:

Post a Comment