Permohonan melanjutkan pengajian dalam bidang perubatan, pergigian dan farmasi ke Mesir masih dibuka. Terhad hanya kemasukan ke Universiti Al Azhar sahaja sehingga 1hb Oktober 2017. Segala pertanyaan boleh terus hubungi Encik Fakrul 0197586167 , Cik Nadirah 0133023030 , Dr Ahmad 0133061313 , UmmiMM 0196206167

Thursday 5 January 2012

PERMOHONAN PINJAMAN YURAN LUAR NEGARA JPA 2012 DAN KAJI SELIDIK AWAL STATUS TAJAAN

Assalamualaikum wbth,

1. Sukacita dimaklumkan bahawa permohonan pinjaman diatas akan mula dibuka bermula 1hb Februari 2012. Permohonan ini TERBUKA kepada semua yang sudah mempunyai keputusan Tahun Pertama untuk program perubatan dan farmasi, serta, preDental untuk program pergigian.

2. Alhamdulillah, semua permohonan pelajar MedicMesir yang mendapat Mumtaz dan Jayyid Jiddan yang sempat memohon semasa sesi Ogos telah pun BERJAYA.

Oleh itu, fokus sekarang adalah kepada mereka yang :-
a. Memperolehi keputusan Jayyid kebawah dan
b. Keputusan Jayyid Jiddan keatas tetapi tidak sempat memohon JPA tempoh hari.

3. Untuk memudahkan MedicMesir memantau permohonan anda yang akan datang. Mohon agar mendapat kerjasama mengisi KAJI SELIDIK STATUS TAJAAN TAHUN 2 KEATAS. Mohon kerjasama mereka yang BARU mendapat tajaan JPA baru-baru ini dan yang BELUM LAGI mendapat apa2 tajaan untuk mengisi kaji selidik ini. Sila Pastikan kaji selidik ini diisi sebelum Isnin, 901, 5pm (waktu Malaysia). Tlg warwarkan.

4. Dalam masa yang sama, bagi mempersiapkan lebih awal untuk sesi permohonan JPA yang akan datang, semua pelajar dinasihati agar mempastikan dokumen-dokumen yang diperlukan disediakan terlebih dahulu agar dapat dikemukakan kepada JPA secepat mungkin sebaik sahaja ianya dibuka semula. Sila rujuk check list dokumen didalam.

Semoga usaha ini dipermudahkan Allah swt. Doa ya!

Salam,
UmmiMM


1 comment:

  1. ummi..boleh ke saya dpt NOC walaupn result saya maqbul ntuk tahun predental and 1st year?

    ReplyDelete