Permohonan melanjutkan pengajian dalam bidang perubatan, pergigian dan farmasi ke Mesir masih dibuka. Terhad hanya kemasukan ke Universiti Al Azhar sahaja sehingga 1hb Oktober 2017. Segala pertanyaan boleh terus hubungi Encik Fakrul 0197586167 , Cik Nadirah 0133023030 , Dr Ahmad 0133061313 , UmmiMM 0196206167

Monday 6 February 2012

YURAN PROGRAM PERUBATAN ~ TANTA UNIVERSITY

Bismillahirahmanirahim, Assalamualaikum wbth,

1.  Merujuk kepada notis yang dikeluarkan oleh pihak Universiti mengenai halangan untuk masuk ke dewan imtihan bagi pelajar-pelajar yang tidak menjelaskan yuran pengajian.  Sila ambil maklum, Ummi dan Exco MMTanta telah berbincang dengan pihak tertinggi Universiti Tanta dan Alhamdulillah, pihak Universiti telah menarik balik halangan tersebut.  Bagaimanapun, pihak Universiti Tanta berharap agar yuran dapat dijelaskan sebelum peperiksaan akhir tahun bermula.

2.  Oleh itu, sila beri fokus kepada imtihan yang akan bermula dalam seminggu dan jangan jadikan isu yuran sebagai sesuatu yang merungsingkan.  Khuatir akan menjejaskan prestasi imitihan ini.  MedicMesir selaku agensi yang bertangungjawab akan sentiasa membantu sedaya upaya bagi mendapatkan kelonggaran dari pihak tertinggi Universiti.

3. Semoga Berjaya semua dan Ummi doakan agar imtihan kali ini lebih baik dari sebelumnya. Ameen.

Salam Sayang,
UmmiMM

No comments:

Post a Comment