Permohonan melanjutkan pengajian dalam bidang perubatan, pergigian dan farmasi ke Mesir masih dibuka. Terhad hanya kemasukan ke Universiti Al Azhar sahaja sehingga 1hb Oktober 2017. Segala pertanyaan boleh terus hubungi Encik Fakrul 0197586167 , Cik Nadirah 0133023030 , Dr Ahmad 0133061313 , UmmiMM 0196206167

Tuesday 3 April 2012

MAKAN PERCUMA SEMPENA IMTIHAN FINAL 2012

Bismillahirahmanirahim...Assalamualaikum wbth,

Semoga kita sentiasa dilimpahi rahmat dan keberkatanNYA.
Objektif utama JOM! Mumtaz adalah untuk memastikan kecemerlangan akademik anak-anak MM.  Sebahagian dari komponen utama JOM! Mumtaz adalah Makanan PERCUMA sempena Imtihan.   Memandangkan Ummi akan ke Mesir esok, maka sukacita sekiranya wakil batch di semua muhafazah dapat memberikan jadual imtihan kepada Ketua Akademik di Muhahazah masing-masing.  Ini bagi melancarkan urusan perancangan Ummi bersama exco di Muhafazah masing-masing.

Setiap Muhafazah juga perlu mencadangkan koordinator untuk urusan ini.  Makluman awal ini perlu bagi membolehkan Ummi berbincang dengan caterer yang akan terlibat didalam penyediaan makanan tersebut.  Bagi mengelakkan pembaziran, pendaftaran akan di buat tidak lama lagi melalui FaceBook.

Semoga usaha ini mendatangkan manfaat dan menyumbang kepada kecemerlangan anak-anak MM.

Luv Lillah & Salam,
uMMI~MM

No comments:

Post a Comment