Permohonan melanjutkan pengajian dalam bidang perubatan, pergigian dan farmasi ke Mesir masih dibuka. Terhad hanya kemasukan ke Universiti Al Azhar sahaja sehingga 1hb Oktober 2017. Segala pertanyaan boleh terus hubungi Encik Fakrul 0197586167 , Cik Nadirah 0133023030 , Dr Ahmad 0133061313 , UmmiMM 0196206167

Wednesday 6 July 2011

ADUAN DARI JPA dan MARA !


Assalamualaikum wbth,

MedicMesir telah mendapat aduan dari pihak JPA dan MARA mengenai beberapa pelajar MedicMesir yang telah menerima tajaan dari kedua-dua badan penaja ini.

Baut masa ini, MedicMesir tidak berhajat untuk mendedahkan nama-nama tersebut, tetapi berharap agar pelajar-pelajar tersebut dapat memilih salah satu dan menghubungi pihak JPA dan MARA.

Kerjasama anda semua amatlah dihargai supaya tidak membantutkan usaha rayuan yang dibuat oleh pihak MedicMesir pada masa-masa hadapan. Selain daripada perlunya memelihara kepercayaan badan-badan tersebut terhadap pelajar perubatan Mesir, kita harus juga menjaga etika professional perubatan yang lebih jujor dan beramanah.

Pihak MedicMesir juga tidak mahu insiden hanya beberapa pelajar ini menyukarkan urusan tajaan bagi adik-adik yang akan datang.

Harap maklum dan harap dapat sebarkan kepada rakan-rakan yang terlibat.

Salam,
UmmiMM

No comments:

Post a Comment