Permohonan melanjutkan pengajian dalam bidang perubatan, pergigian dan farmasi ke Mesir masih dibuka. Terhad hanya kemasukan ke Universiti Al Azhar sahaja sehingga 1hb Oktober 2017. Segala pertanyaan boleh terus hubungi Encik Fakrul 0197586167 , Cik Nadirah 0133023030 , Dr Ahmad 0133061313 , UmmiMM 0196206167

Thursday 3 September 2009

Notis Kenaikan Yuran Mansoura Ordinary

Salam,
Bersama ini disertakan email komunikasi pihak MedicMesir dengan Ketua Program Mansoura-Ordinary yang membawa maksudnya tersendiri mengesahkan kenaikan ini.

Oleh itu, pelajar bebas membuat pilihan, yakni untuk terus dengan Program Ordinary atau pindah program atau Universiti lain. Segala pertukaran hanya boleh dilakukan setakat Jumaat 12 tengahari. Kos pertukaran adalah PERCUMA.

Pihak MedicMesir masih dalam proses merayu agar dapat ditangguhkan kenaikan ini. Bagaimanapun, setakat ini tiada jaminan lagi.

Notis ini adalah sebagai membetulkan kadar yang diterima oleh pelajar seperti yang tertera didalam surat tawaran asal yang telah anda terima.

Ibubapa/Pelajar boleh membuat pertanyaan mengenai perkara diatas melalui email medicmesir@gmail.com atau terus ke Ketua Program Mansoura Ordinary (Prof Dr Nesrene di nsromar@yahoo.com)

Pihak kami mengucapkan maaf atas kesulitan yang dihadapi. Kenaikan ini adalah diluar jangkaan.


Klik pada imej dibawah supaya lebih jelas
Salam hormat,
sitihaniza @ ummi

No comments:

Post a Comment